Dinle Bak Ne Diyor

Çok kalmaya gelmedik biliyorum bir bakıp çıkmalık fani ömrümüzü yaşıyoruz iyisi kötüsüyle. Bazıları karşılaşmalar derin izler bırakıyor tanımıyorum bazen, ama anlıyorum ve hayatımda yer açıyorum. Eski meslekten kalan anlayış olarak hiç bir tür müziği ayırt etmem kim ne diyor ne çalıyor dinlerim. Özellikle de Japon ses mühendisleri tarafından “mükemmel yorumcu” denildikten sonra artık kayıtlardan değil karşı kaşıya gelerek dinlemeliyim diye düşündüm.  Yıllarca konserlerinde olaylar çıkan, insanların kendilerini jiletlediği haberlerini okuduğumuz adamın konserinde yol arkadaşım ile kendimizi bulduk.  Beyaz takım elbisesi ile mavi ışıklar altında güçlü duruşu etkilemez mi sizi?  Ağzım açık  “kendini jiletleyen” seyircilerinin 1dk. bile oturmadığını, tek nefes şarkılara eşlik ettiklerini izledim. Saygıda kusur etmeden dinledikleri adamın büyüklüğünün aslında naif bir küçük çocuk masumiyetine sahip olduğunu da izledim. Şarkıları söylerken bizi görmezken konuşma aralarında her seferinde ceketinin düğmelerini iliklemesini ve çıkarmak istediğinde de bizden izin almasını izledim.

Bağrış çağrış şarkılarına eşlik etmem, tekrar tekrar sahneye çıkması için ellerimi patlatmam, konser bittiğinde de gözlerimin dolu dolu olması onu hayatıma çok tan aldığımı fark etmeme sebep oldu.Usulca olaysız dağıldık alandan, şimdi yine gözlerim dolu ve çaresizliğin yüzüme vuruluşu.

Müslüm Gürses Nur içinde yat emi…

Dinle Bak Ne Diyor

Bir Cevap Yazın

