Bırakılan Notlar

Ümitsizliğimdi belki beni ayakta tutan, öyle ya bugünlere büyük mutluluklar ya da kazanılan şanslar ile gelmemiştim. Ve böyle sürmeyeceğini de biliyordum bir gün gelecek bırakacaktım, bıkacaktım ama müzmin bir ümitsizdim ben.

İlk mektubumu aldığımda 8 yaşındaydım belki de not demeliyim kısaydı çünkü babam evden gidiyordu, yine de kibar adamdı haber veriyor üzgün olduğunu söylüyordu. İnanmadım, üzgün olsa gitmezdi dedim inanmadım ve gitti…

Ortaokul yıllarımda spor yapıyordum okul takımındaydım, oynadığım takım yenildi. Antrenörden bir not geldi yıllar sonra aldığım ikinci nottu hayal kırıklığını yazmıştı daha önce bütün maçları kazanmıştık, belki de bir seferlik olabilirdi. Üzüldüm hem onun için hem kendim için, ama daha çok onun için. Bizim yenilmez olduğumuza inandığı için…

Sonra yıllar geçti bana bir adam aşık oldu, ben olmamıştım. Gülüyor, konuşuyor, anlaşıyorduk bir gün  hiç okumak istemediğim bir not aldım sonrasının hiç aynı olmayacağını bildiğim bir not. Oyun bitti, notu almamış gibi davrandım oysaki hiç bir mektup okunmamış gibi davranılmazdı, kuralı bozdum…

Sonra ben bir adama aşık oldum beraber aynı evi paylaşmaya başladık, her şey ne kadar da güzel gidiyordu ya da sanıyordum. Hep anlayışlı davranıyordun, her eve gelişimde beni güler yüzünle karşılıyordun , şefkatliydin, işlerimle ve sıkıntılarımla ilgileniyordun. Beraber maç izliyorduk,  gazete okurken haberleri tartışıyorduk her zaman konuşabiliyorduk, bu ilişki yürüyordu, birbirimizi sevdiğimizi söylüyorduk, kavga bile etmiyorduk. Bir akşam boşaltılmış bir evde bir not ile kalakaldım…. Anahtarlığımı çıkarttım çantamdan, düğümlenen boğazımdan çığlıklarım çıkmadı ama ben çıktım evden.Image

BİTTİ…

Bırakılan Notlar

Bir Cevap Yazın

